  • Data: 2005-09-27 12:25:47
    Temat: Re: Nieprzyjazna sasiadka i wspolna toaleta :-)
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musi. Własne dla tego zaznaczyłem, że do 2 miesięcy. Idziesz i się
    > meldujesz tymczasowo. Równie dobrze możesz się zameldować u tej
    > sąsiadki teoretycznie, z tym, ze to by było przestępstwo.

    a dlaczego ?
    skoro u nieobecnego własciciela meldunek na 2 miesiace w brew (brak
    potwierdzenia)woli właściciela jest legalny to i u sąsiadki też nie powinien
    byc nie legalny bo niby dlaczego
    oczywiscie nie znam sie na na tym - tylko tak sobie pisze na zasadzie
    wyjasnienia tej sprzecznosci która zasugerowałes