  • Data: 2003-07-04 06:33:07
    Temat: Re: Nieprawdziwy kapital spolki w KRS
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w <news:Pine.WNT.4.56.0307040047280.-267103@k6-2.porte
    zjan.zabrze.pl>
    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > I - do Andrzeja - nie irytuj się, bo na grupie dyskusyjnej
    > *dyskusje* sprowokowane przez jakiś temat są dozwolone ;)
    > To że od Maddy i ode mnie nie dostałeś odpowiedzi - bo ja
    > np. nie mam pojęcia :] - pewnie cię nie zachwyca. Ale już
    > zacząłeś się irytować ;)

    moja irytacja wynika stad, ze Maddy twierdzi, ze chce cos udowodnic, a
    ja nie chce - pytam o rade, Maddy twierdzi, ze powinienem posiadac
    wiedze z zakresu zarzadzania spolka SA - a ja nie mam takie wiedzy,
    wiec pytam; a generalnie - Maddy nie czyta tego, co ja pisze.
    Przypomina to troche rozmowe dziennikarza z politykiem: dziennikarz
    pyta, a polityk wyglasza z luboscia dluga kwestie, ktora w ogole nie
    jest zwiazana z pytaniem.

    Caly czas przypominam problem: przykaldowo 1.01.2003 powstaje firma SA,
    kapital firmy w dniu zalozenia wynosi wg spisu w KRS 15 mln. Kto to
    sprawdza? inaczej czy sad rejestrowy weryfikuje te dane? Czy w dniu
    01.01.2003 rzeczywiscie firma ma taki kapital?

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603