    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niepełnosprawny ojciec
    Date: Fri, 12 Oct 2007 13:14:57 +0200

    Użytkownik " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fendq4$o6i$1@inews.gazeta.pl...

    > na full zabudowana. Dodam, ze bez mojej zgody - przy budowie tego garażu,
    > jako "łącznika" zamurowano mi całe okno w pokoju dzieci i było jak w
    > grobowcu...Za wlasne srodki najęłam fachowca i wykuł małe okienko pod
    > sufitem...Zamurowanie miało miejsce w czasie, gdy wyjechałam do
    > pracy...Planów nikt mnie, ani ojcu nie pokazał. Ojciec też ma ciemno w
    > swojej części domu, bo wyrosął mu ściana piętrowego domu - 5 metrów od
    > okna...

    no to jest ciekawie, idz do gminy i sprawdz w takim razie jak wygladaja plany
    zabudowy twojej dzialki, czy ten garaz na nich, jest w co watpie, czy nie, ide o
    zaklad ze nie ma, a zatem jak chcesz bratu krwi napsuc, zglos samowole budowlana
    :)

    > Nie wiem, czy ojciec będzie chciał się synowi narazić, podpisując darowiznę
    > na mnie, lub na dzieci /wolałabym - dla dzieci/, i nie wiem też, czy taki
    > dokument, podpisany przez niepełnosprawnego człowieka /słabo widzi, a i
    > podpis też raczej byłby kiepski/ mógłby być honorowany przez sąd...

    jesli dokumenty zostana podpisane w obecnosci notariusza to bedzie honorowany, a
    im szybciej to zrobisz tym lepiej, musisz popracowac nad ojcem inaczej duzo
    stracisz

    > Zapewne
    > brat by podważył taką darowiznę, bo jak wiesz - on rości sobie prawo do
    > wszystkiego, bo-jak mówi :to jego ojcowizna"...

    brat to sobie moze podwazac, narazie z tego co przypuszczam ty mozesz podwazyc
    jego garaz i masz jak mniemam sore mozliwosci zmuszenia prawnie brata do
    rozebrania go, mozesz tego uzyc jako argumentu przetargowego, a mozesz odrazu z
    grubej rury walnac go w leb, tylko upewnij sie co do planow zabudowy