    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieoznakowany kanar
    Date: Thu, 07 Sep 2006 11:55:35 +0200

    Dnia 07-09-2006 o 10:04:03 Baczek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pare lat tem u jak studiowalem w Poznaniu, kupilem sobie regulamin
    > przewozow
    > (czy jakos tak).
    > Regulamin przeczytalem z 4 moze 5 razy.W ciagu roku mialem moze z 4
    > skuteczne kontrole.
    > Po zarzuceniu kontrolerom, ze nie spelnili jakiegos pkt w regulaminie w
    > 95%
    > odpuszczali
    > sprawdzanie mojego biletu i sprawdzali reszte pasazerow.

    Kanar kanarowi nie rowny ... szczegolnie na innej szerokosci
    geograficznej. Warszawscy potrafia byc wyjatkowo bezczelni bo poza
    regulaminem lubia tez lamac mase innych przepisow. Czesto swiadomie. Ten,
    ktory mnie wyciagal z autobusu byl swiecie przekonany, ze mam obowiazek
    wysiasc z autobusu bo jemu sie tak zachcialo.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik