  • Data: 2006-02-13 17:42:16
    Temat: Re: Nieodśnieżanie: złamanie nogi i odszkodowanie od sklepu
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-02-12 19:52, Użytkownik rezist.com napisał:

    > Za duzo amerykanskich filmow sie naogladalas :>

    Czy aby napewno?

    > Pozostaje Ci jedynie droga sadowa. Oczywiscie jestes w stanie udowodnic
    > ze noge zlamalas pod sklepem a nie pod domem. Ze akurat w tym miejscu
    > znajdowal sie lod. Posiadasz swiadkow, ktorzy nie sa z Toba w
    > jakichkolwiek stosunkach a na miejscu sporzadzono protokol zdarzenia.
    > Moze nawet posiadasz zdjecia?

    O! To dziwne. Moja koleżanka złamała rękę w dyskotece bo poślizneła się
    na mokrej podłodze, którą chwilę wcześniej sprzątała mopem sprzątająca.
    Niestety ktoś wylał piwo i było mokro. Złamała rękę dośc skomplikowanie.
    Zażądała od właścicieli 15 kPLN i bez ceregieli je dostała. Podpisali
    stosowne papiery, że ową kwotę dostała w ramach rekompensaty, oraz że
    zrzeka się dalszych roszczeń.

    > Standardowo zostaniesz wyslana na najblizsze drzewo.

    j.w.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor