  • 1. Data: 2004-02-02 21:11:51
    Temat: Re: Nieodebrany z serwisu sprzęt
    Od: "BLAZEJ KUCZ" <q...@n...pl>

    > sprzętu ( nie ma mowy o tym, żeby zapłacił za naprawę ). Na kwicie, który
    > otrzymał ode mnie dwa lata temu jest adnotacja o tym, że sprzęt
    nieodebrany
    > w ciągu 90 dni od daty naprawy przechodzi na własność serwisu. Jak taki
    > zapis ma się do obowiązującego w tym zakresie prawa.

    Skoro klient to podpisał, to chyba zawarliście umowę, na mocy której:
    - on zlecił Ci naprawienie sprzętu,
    - Ty zobowiązałeś się naprawić go,
    - oboje postanowiliście, że jeśli on nie odbierze przekazanego Tobie
    sprzętu, to sprzęt staje się Twoją własnością.

    Jak zwykle będę ostrożny - tak mi się zdaje.

    Pozdr
    Błażej Kucz