eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nieodebrany z serwisu sprzętRe: Nieodebrany z serwisu sprzęt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "BLAZEJ KUCZ" <q...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieodebrany z serwisu sprzęt
    Date: Mon, 2 Feb 2004 22:11:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <bvmege$k7v$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bvlvel$4p9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: wn139.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075756369 20735 80.54.49.139 (2 Feb 2004 21:12:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2004 21:12:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:191417
    [ ukryj nagłówki ]

    > sprzętu ( nie ma mowy o tym, żeby zapłacił za naprawę ). Na kwicie, który
    > otrzymał ode mnie dwa lata temu jest adnotacja o tym, że sprzęt
    nieodebrany
    > w ciągu 90 dni od daty naprawy przechodzi na własność serwisu. Jak taki
    > zapis ma się do obowiązującego w tym zakresie prawa.

    Skoro klient to podpisał, to chyba zawarliście umowę, na mocy której:
    - on zlecił Ci naprawienie sprzętu,
    - Ty zobowiązałeś się naprawić go,
    - oboje postanowiliście, że jeśli on nie odbierze przekazanego Tobie
    sprzętu, to sprzęt staje się Twoją własnością.

    Jak zwykle będę ostrożny - tak mi się zdaje.

    Pozdr
    Błażej Kucz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1