  • Data: 2008-10-18 19:31:38
    Temat: Re: Nieobecności w szkole
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Oct 2008, Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota 18 październik 2008 15:47
    > (autor witek
    >
    > I jednego i drugiego. Zawarł umowę, płaci za jej wykonanie i ma prawo nad
    > nią czuwać. jak się córka za swoje zapisze na kurs gotowania i szycia, to
    > może sobie sama decydować o tym jak ten kurs realizuje.

    Obawiam się, że nie dopuszczasz takiej możliwości, że dziecko
    (pełnoletnie) chodzi do szkoły WBREW woli rodzica lub rodziców.
    Ale tak bywa, AFAIR.
    I rodzice muszą płacić nie dlatego, że chcą i że "płacą za wykonanie",
    ale dlatego że tak nakazuje KRiO.
    Takim dość skrajnym przypadkiem jest hasło "alimenty"...
    Ponieważ doczytałem w wątku, to dopisuję: tak, jak się dowiedzą
    że dziecko "nie zalicza" to mogą zechcieć przestać płacić.
    Ale IMVHO to nie jest tożsame z "nie chodzi".

    Dla jasności: dyskutujemy o *prawie*, a nie o tym, czy Ty
    uważasz że tak ma być czy ja tak uważam.
    Przyjmijmy, że nie uważam - prawa to nie zmieni, prawda?

    pzdr, Gotfryd