  • Data: 2013-09-11 14:30:41
    Temat: Re: Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:gof.psp.1378900009@news.chmurka.net...

    > Czyli taki świstek będzie się różnić od świstka wydanego w przypadku
    > stwierdzenia za głośnego wydechu? Zakładam, że na świstku wydawanym
    > po badaniu głośności wydechu jest informacja, że trzeba sprawdzić
    > głośność (czyli automatycznie może być większy problem z przeglądem)
    > i nie można na nim odjechać, a na świstku, o którym Ty mówisz, można
    > odjechać, a na przeglądzie powiedzieć, że zatrzymali za niesprawny
    > silnik, który już naprawiłem... dobrze rozumiem?

    Nie wiem co piszą na papierku, który dają w zamian za dowód rejestracyjny -
    jeżdżę sprawnymi pojazdami... ;-)
    Mogę sobie jednak łatwo wyobrazić, że napiszą oba powody zatrzymania d.r.,
    tzn. niesprawność silnika + dodatkowo sprawdzenie głośności - pamiętaj, że
    do decyzji o badaniu wystarczy im _uzasadnione podejrzenie_.
    W opisanym przypadku bardziej bałbym się zakazu dalszej jazdy jeśli uznają,
    że pojazd stwarza zagrożenie albo szkodzi środowisku.
    Należy również pamiętać, że za cwaniakowanie masz na wstępie ujemne punkty
    negocjacyjne... ;-)

    Wiwo