  • Data: 2013-09-11 10:47:06
    Temat: Re: Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Maciek <m...@e...info.costam.pl> wrote:

    > tematem grupy jest prawo. Więc odpowiedź zgodna z tematem grupy, to chcesz
    > łamać prawo tak, aby nie ponieść konsekwencji.

    Dlaczego nadinterpretowujesz proste pytanie?

    > Równie dobrze możesz zapytać o morderstwo. Problem ten sam, tylko skala
    > inna.

    Owszem - mógłbym. I nie widzę związku między pytaniem o jakiś aspekt prawa
    dotyczącego morderców z chęciami popełnienia morderstwa.

    Nie dyskutujemy tutaj o zasadności stosowania głośnych wydechów ani o tym,
    czy normy są dobre, czy złe. Swoje pytanie zadałem wystarczająco jasno.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/