    From: JanuszHr <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieletnia córka uciekła zagranicę
    Date: Thu, 11 Nov 2004 01:00:44 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Wed, 10 Nov 2004 23:36:33 +0100, na pl.soc.prawo, Roman napisal(a):

    > Gdzie mam zadzwonić żeby sprawdzić czy dziecko przekroczyło granicę
    > Polski?
    > Prawdopodobnie uciekła z koleżanką do Anglii.
    >
    > pilne
    > Dzięki za pomoc

    Dzwonienie nic nie da bo nikt tego nigdzie nie rejestruje .Jednak skoro
    jest naprawdę nieletnia mówiąc inaczej skoro nie ma 18 lat to jednak radzę
    udać się do miejscowej jednostki Policji i zgłosić ten fakt.Trzeba
    powiedzieć konkretnie o co chodzi i nie "kręcić".Rodzice często w takich
    sytuacja nie mówią prawdy a to powoduje niepotrzebne komplikacje.
    JanuszHr