  • Data: 2008-09-03 19:18:15
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie w firmie - jak to jest teraz?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 18:03, "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
    wrote:
    > In the darkest hour on Wed, 3 Sep 2008 08:59:59 -0700 (PDT),
    > r...@o...pl <r...@o...pl> screamed:

    > Według tej definicji każdy obrazek wektorowy jest programem
    > komputerowym.

    Coś w tym jest. Może ttf jest bardziej skomplikowany niż svg ;)
    W kazdym razie to nie moj pomysl tylko pomysl billa i fonciarzy.
    Bo co to jest program komputerowy? Zestaw instrukcji sterujacych...
    no wlasnie - czym? Bezposrednio procesorem? To tylko kod maszynowy
    jest programem. Posrednio procesorem? To kazda bitmapa jest programem.

    > A co z czcionkami bitmapowymi? :)

    A co ma byc - sa albo nie sa programem :)

    Tak sobie mysle, ze jesli ta bitmape narysujesz recznie, to sa
    utworem,
    ale jesli jest ona wygenerowana z ttfa, to to juz nie jest utwor -
    albo i jest
    ale masz na niego domyslnie licencje? Ch*** wie :)
    Jak wezmiesz filtr Clouds albo Lava ;) w GIMPie - to jego rezultat
    jest utworem czy nie jest?

    Chyba jedna trzeba rozroznic algorytm i wynik jego dzialania - inaczej
    sie robi kicha.