  • Data: 2008-09-02 11:29:32
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie w firmie - jak to jest teraz?
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Sep 2008 07:54:20 +0200, Tapatik napisał(a):

    > I wtedy nie zabierają?

    Dziala efekt psychologiczny. Przy reakcji: "odp...cie sie, dysk i tak mam
    zaszyfrowany, g... mi zrobicie" zabiora pewnie kompa, drukarke, skaner,
    monitor, psa, przetrzasna lokal w poszukiwaniu kazdej plyty CD/DVD. Lepiej
    chyba: "tu mam na wszystko paragony, tu sa oryginalne nosniki i pudelka; w
    razie watpliwosci moge pokazac zawartosc dysku".

    > Tak się zastanawiam, czy podczas kontroli mogą zabrać komputer na
    > komendę w celu dokładniejszego sprawdzenia.

    Gdzie to idzie... cholera wie. Powinno na ekspertyze ale nie uwierze w
    10-letnia ekspertyze niezaszyfrowanego dysku.

    > W końcu Windowsa mogę mieć legalnego, ale może zawieruszył się na moim
    > dysku jakiś shareware?

    A co jest zlego w shareware? W zasadzie, jesli nie byl uzyskany inaczej niz
    zezwala ustawa, co to kogo obchodzi? A ze minal 30-dniowy okres probny...
    od tego to nie jest policja tylko producent/dystrybutor oprogramowania,
    zeby sie upomniec o swoje.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik