    From: Greg <G...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalna DG. Co zrobic?
    Date: Wed, 18 Jan 2006 22:19:11 +0500

    Tomasz Kałużny napisał(a):
    > Wszystkim tym ktorzy naskoczyli na mnie (czemu sie bardzo dziwie)
    > wyjasniam, ze potrafie rozroznic osobe handlujaca incydentalnie (sam
    > sprzedaje niepotrzebne mi rzeczy od czasu do czasu) od osoby
    > zajmujacej sie handlemna stale. Osoba od ktorej kupilem towar nawet w
    > opisie swojej aukcji podaje, ze jest FIRMA zajmujaca sie tuszami do
    > drukarek. Odrzucam rowniez kontrargumenty, ze w sklepie mialbym 10%
    > taniej. To co zakupilem na aukcji za pi*oko 25zl plus przesylka 5 zl w
    > sklepie zakupilbym za ok 50-65 zl. Przy ilosciach jakie kupuje jest to
> [...]
    Naprawiej ten świat, naprawiej. Na pewno się zdziwisz,jak następnym
    razem będziesz chciał kupić cokolwiek za pół ceny.
    Osobiście solidaryzuję się z tymi, którzy mają odwagę i nie dają sie
    łupić molochowi. Smarem socjalizmu jest korupcja a dla zmniejszenia
    nędzy i biedy potrzebna jest szara strefa.
    Greg