    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Date: Tue, 22 Jan 2008 20:02:11 +0100

    Użytkownik "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć> napisał w
    wiadomości news:fn59t4$gk5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oferta to wg KC zobowiązanie, czyli także rodzaj umowy choć niczego nie
    > musisz podpisywać.

    rozmawiasz z gościem, który rozsyła w internecie takie informacje:

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    thread/thread/c0eb0c943caa0f9f?hl=pl#ff1df4da4b3f5e1
    5

    " Allegro to oszusci !!!!!!!!!!!!!!
    Nie rejestrujjcie sie w serwisie allegro oszukuje uzytkownikow i jest
    bankrutem i oszustem blokuje konta bez powodu i rozsyla klamliwe informacje
    !!!!!!!!!!!!!!! "

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    thread/thread/9acab7b05a52f7e4?hl=pl#b4a97915711e5fb
    0
    "Uwaga na allagro to oszukanczy serwis !!!!!!!!!!!!!!
[...]

    thread/thread/1fb89d5eb7059803?hl=pl#36e397e2b14e4d4
    " Podobno w allegro pracuja sami pedofile to prawda ?
    Tak slyszalem i sie zapytuje ?"

    http://groups.google.pl/group/alt.pl.allegro/browse_
    thread/thread/6cdab1f219e5551f?hl=pl#81ef4c1cf73ad25
    3
    "Allegro wywala na zbity pysk adminow pedofilow ?
    Podobno w koncu wywali ich na zbity pysk zamiast pracowac pierdola glupoty !
    "

    UWAGA: najciekawszy kawałek posta kretyna:
    "admini z tego pierdolonego sewrisu mnie wqurwili i przykt\ro mi barrzo ale
    albo mi odblokuja konto albo grupa spadnie na psy ! "

    tyle więc o osobniku, który wypisuje takie rzeczy i później twierdzi, że
    pozywa allegro... Ciekawe kto ma większą szansę na wygraną sprawę...
    do tego dodam, że znaczna część grupowiczów ma go dawno w KFie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.