  • Data: 2008-01-22 18:25:10
    Temat: Re: Nieistniejaca umowa z allegro !
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaka jest ta wlasnosc prywatna allegro (4 serwery i 2 lacza do inetu) ,
    > allegro do posrednik wykonujacy uslugi  ?

    Jak Ebay kupi Allegro to nawet będziesz wiedział ile te 4 serwery i 2 łącza
    kosztuję :-)
    Twoje pojecie o prawie jest podobne do pojęcia o tym, co składa się wartość
    takiej firmy.

    > W USA za to ze klientowi rozlala sie kawa na kolana musieli wybulic grube
    > miliony ja przez allegro stracilem kilka tysiecy i tez domagam sie
    > satysfakcji tak trudno to zrozumiec?

    Trudno. A nawet niemożliwe do zrozumienia.
    Chyba zwróce się do pracodawcy u którego nie pracuje już kilka lat o wypłatę
    pensji za ten okres. Przecież wyraźnie jestem stratny na tym, że u niego nie
    pracowałem.

    > W przypadku alledrogo sprawa jest o tyle skomplikowana ze sa posrednikiem
    > I jest to inna para kaloszy i kazdy prawnik to wie ale widac wywialo ich
    > chyba z tej grupy.

    Właśnie komuniści myśleli, że tylko to prawo jest dobre, które jest dobre dla
    nich.

    K.