    From: "mz" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieformalne "wezwanie" na policję - co robić
    Date: Wed, 5 May 2010 08:25:55 +0200

    Użytkownik "HatMan" <h...@m...com> napisał w wiadomości
    news:hrr2m6$315$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żadni dowipnisie, z całą pewnościa są to jednak faceci
    > z policji. już kiedyś u nich byłem "wezwany" w ten sposób, teraz
    > już mam po prostu dosyć
    >
    > BTW proszę o odpowiedź merytoryczną.

    Przecież ją dostałeś.
    Jak wzywają cię na policję niech ci to dadzą na piśmie i jesli telefon znów
    zadzwoni w tej sprawie powiedz temu komuś, że już raz latałeś na policję i
    okazało się, że nikt cię tam n ie wzywał więc jak chcą abyś tam przyszeł
    niech wezwą cię na piśmie. Inaczej potraktujesz ten telefon jak kolejny
    głupi żart.