eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowyRe: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de
    !tiscali!newsfeed1.ip.tiscali.net!news.tiscali.fr!feeder1-2.proxad.net!proxad.n
    et!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.MISMATCH!news-out.readnews.com!news-xxx
    fer.readnews.com!postnews.google.com!e1g2000hsh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a
    zerwanie umowy
    Date: Wed, 28 Nov 2007 07:59:59 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
    References: <fijsrk$e10$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.4.209.190
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1196265599 26844 127.0.0.1 (28 Nov 2007 15:59:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Nov 2007 15:59:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e1g2000hsh.googlegroups.com; posting-host=83.4.209.190;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.01 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Content-Disposition: inline
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:500371
    [ ukryj nagłówki ]

    On Nov 28, 3:09 pm, "Ajgor" <n...@m...a> wrote:
    > I moje pytanie: Czy może zerwać umowę nie płacąc kary z umowy? Czy w razie
    > czego sąd uzna, że zerwanie umowy nastapiło z winy operatora? W końcu oni w
    > ogólenie wywiązują się z umowy, i dosłownie olewają klienta.
    > Pozdrawiam.

    Tak samo jak w przypadkach zrywania umowy z tepsa na poczatku
    dzialnosci neostrady (i jej niedzialalnosci). Nie ma internetu,
    dzwonimy i nagrywamu nasze dzwonienie na infolinie. Nie szkodzi ze nie
    odbieraja. Czekamy 2 minuty i mowimy do siebie date godzine i
    zglaszamy brak internetu. i tak po 3 razy dziennie przez 5 dni. W
    wypadku tepsy po zerwaniu umowy (czyli wyslaniu pisma o zerwianiu i
    niezaplaceniu 3 rachunkow) przyszlo typowe pismo o oplatach zerwaniu
    umowy itp. Po zadzownieniu na numer gdzie moza sie "odwolac" i
    puszczeniu nagran powiedzieli ze "oni musza to sprawdzic" i chyba p
    odwoch miesiach przyslali ze jest im bardzo przykro i zeby rachunku
    uznac za niebyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1