  • Data: 2004-10-09 19:12:42
    Temat: Re: Niedostepne nazwy firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Oct 2004 a...@s...sk wrote:

    >+ Chcialbym zalozyc firme i zarejestrowac ja pod nazwa "prokurator".
    >+ Czy ktos sie orientuje, czy nazwa taka przejdzie podczas procesu
    >+ rejestracji,

    ...nie wiem czy TA.

    >+ czy sa pewne nazwy zastrezezone niejako z urzedu i niedostepne
    >+ dla zwyklego smiertelnika?

    AFAIK 2 grupy:
    1. "niedostepne", zdaje się że "policja" nie przejdzie :]
    2. wiążącę się z konkretnymi obowiązkami, nazwa WYMUSZA spełnianie
    określonych warunków; "hotel" czy "towarzystwo ubezpieczeniowe"
    muszą stosować się do przepisów szczegółowych, ale "dom
    noclegowy" może dowolnie sprzedawać pietruszkę oraz remontować
    wagony (sypialne ;)).

    pozdrowienia, Gotfryd