  • Data: 2006-07-04 20:55:15
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Co za bzdety - napisz od razu, że trzeba sie liczyć ze skutkami
    > istnienia/życia, będzie krócej, ogólniej i mądrzej.

    No coz, trzeba sie liczyc ze skutkami zycia w spoleczenstwie, ktore samo
    stworzylo mechanizmy prawne i cala biurokracje.

    To obywatel, szaryczlowiek, sam podaje adres gdzie nalezy kierowac pisma
    do niego - bo glownie temu sluzy podawany adres - zeby mozna bylo kogos
    namierzyc, jesli ma sie do niego sprawe. Wiec niejako adreset stwierdza
    "maci cos do mnie piszcie tutaj, odbiore, jak mnie nie bedzie, to tez
    piszcie tutaj, moze odbiore, a jak nie odbiore to wszystko co z tego
    wynika to moja wina, bo sie zadeklarowalem, ze bede odbieral..."

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m