  • Data: 2006-07-04 08:59:52
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):
    > Wiesz co, przemyślałem sprawę jeszcze raz i mi wyszło, że jeśli pracownik
    > nie dostanie wypowiedzenia na piśmie to od czego ma się odwołać?

    Od złożonego w inny sposób.
    Tak samo jak od pisemnego wypowiedzenia, które nie zostało mu fizycznie
    doręczone, bo np. odmówił przyjęcia, podarł je itp..
    Przecież nie musi załączyć do pozwu wypowiedzenia.
    Owszem, teoretycznie można kwestionować że w ogóle jakieś wypowiedzenie
    było i żądać dopuszczenia do pracy, tyle że pracodawca może mieć jednak
    jakieś dowody na złożenie oświadczenia, a wtedy sprawa przegrana - bo
    dopuszczenie niezasadne, a na odwołanie od wypowiedzenia termin upłynie.

    KG