  • Data: 2009-07-23 09:28:15
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/4a681f42$1@news.home.
    net.pl
    *spp* napisał(-a):

    > Wszytko prawda ale Unia odpowiada tylko za wycofanie słowa 'sok' z
    > towarów, które nie spełniają wymogu pochodzenia w 100% z owoców.
    > Sparszywienie jakości to już domena producentów a że nie potrafią
    > powiedzieć - 'tak - jest gorzej bo chcemy zarabiać więcej' to już ich
    > problem. Łatwiej powiedzieć 'Unia' - i wszystko jasne.

    Tylko, że słowo sok dziwnym trafem dotyczy tych dwóch owoców: czarna
    porzeczka i wiśnia (nota bene jest sok wiśniowo - winogronowy). A może
    jeszcze jakiegoś o którym nie wiem? Są soki pomarańczowe, grejfrutowe i
    inne diabły. Gdyby jakość miała parszywieć za sprawą wyłącznie
    producentów, to należałoby tu podejrzewać teorię spiskową, od czego
    jestem daleki, bo żaden producent nie oferuje soków właśnie z tych
    owoców. To co, producenci uknuli wspólny spisek, że takich to a takich
    soków nie będą robić, czy wymóg przyszedł z zewnątrz? Jeszcze raz
    napiszę: nie można nazywać sokiem czegoś co już nim nie jest. A nie jest
    dlatego, bo komuś ryja wykręciło podczas degustacji i kazał zrobić tak
    żeby nie wykręcało. No i zrobili, tylko że siłą rzeczy już nie jest to
    ten sam produkt co był kiedyś to i nazywać się tak samo nie może.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675