  • Data: 2021-03-23 15:27:52
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie, czy np US wytlumaczysz, ze podatek chciales zaplacic na czas,
    > ale bank/US nie zapewnil warunkow :-)
    Tak
    To już przerabiałem z ZUS.
    Przekazałem kiedyś bankowi przelewy na składki ZUS a bank nie puścił ich.
    Straciłem prawo do dobrowolnego ubezpieczenia i inne straty poniosłem.
    Tyle penisów ile wtedy PKO BP usłuszał ode mnie to chyba mało kto
    kiedykolwiek usłyszał. Opisałem im to i zarządałem odszkodowania i
    załatwienia, przywrócenia terminów w ZUS
    Wszystko załatwili.
    Piniondzy oddali ale kuuuuu nie przeprosili. Dlatego poszedłem od nich w
    cholerę jasną.
    Dodatkowo "panienka w banku" np. puszczała mi przelewy lipcowe w lutym
    ... przecież miesiące są na "l". :)
    Dzisiaj sam puszczam przelewy w innym banku i są w terminie.