    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Date: Fri, 19 Mar 2021 11:56:03 +0100

    W dniu 2021-03-19 o 10:58, Olin pisze:

    > Maseczka nie chroni zamaskowanego, tylko otoczenie przed jego wyziewami,
    > więc sam się nie narażasz. Wystarczy, że na czas okazania oblicza
    > przestaniesz oddychać i nie musisz się zadręczać, że kogoś zarazisz.

    W bloku, w którym mieszkam pojawiło sie sporo jakichś mend, nie wiadomo
    skąd. Jak wchodzę do bloku czy do windy to doskakują, (niby tacy
    uprzejmi), żeby przytrzymać drzwi. Mordy trzymają blisko. To co, że są w
    maseczkach.
    Wpadłam na sposób czyli na odczekanie aż ktoś doskoczy do drzwi i wejść
    dopiero jak pojedzie windą.

    --
    animka