eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie wydają gwarancji!Re: Nie wydają gwarancji!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wydają gwarancji!
    Date: Wed, 2 Mar 2005 15:38:00 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <d04jb2$cnu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <4224d07f$1@news.vogel.pl> <d02lal$m2d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <4224db35$1@news.vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: dwn188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1109774498 13054 83.22.73.188 (2 Mar 2005 14:41:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2005 14:41:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:281729
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Levis" <l...@p...onet.poczta> napisał w wiadomości
    news:4224db35$1@news.vogel.pl...

    >Rzeczywiście nie pamiętałem o tym, że producent też może dać gwarancję. Ale
    >ja tam nie mam żadnego świstka gwarancyjnego, na 100%. Czyli po prostu
    >muszę zaufać temu sklepowi gdzie to cacko kupiłem (do firmy) i gdzie zaraz
    >kupię (do domu, bo już zamówiłem) i podać im numer seryjny a oni mi z
    >sufitu powiedzą, że mam tyle to a tyle gwarancji.

    Ale z czym masz problem kolego? Dostałam dysk od mego wtedy jeszcze
    narzeczonego - dysk kupił mi w swoim mieście i ponieważ to prezent nie dał
    mi zadnych dokumentów do niego - mało tego - zgubił je. Gdy dysk padł [wg
    mnie na gwarancji producenta 3 lata] zadzwoniłam do najbliższego sklepie
    komputerowego, co mam zrobić z tym fantem. Kazałi mi podać nr seryjny dysku,
    po chwili oddzwonili, ze moge dysk przynieść do wymiany. Wymienili na nowy
    mimo, ze byl kupiony 100km od ich sklepu. Tym bardziej jestem w stanie
    uwierzyć w podobną politykę twojego sklepu. Gwarancja na router jest
    gwarancja producenta - w moim przypadku "kartą gwarancyjną" byl sticker z nr
    seryjnym

    HaNkA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1