eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz? › Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
  • Data: 2009-09-07 13:03:02
    Temat: Re: Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:22:11 +0200, Tristan napisał(a):

    > Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego.

    .. i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie
    wiec na co powolywac.
    Dlatego w powaznych biznesach jednak preferuje sie abonamenty dla firm.

    > Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
    > dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
    > dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
    > W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
    > kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.

    "spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych
    strat, to nigdy bys nie szedl na prepaida. Rozumiem, telefon dodatkowy,
    albo dla pracownikow do kontaktow miedzy soba czy cos.. ale glowny telefon
    do kontaktow z klientami na prepaidzie? To tak jak "firmowe" konto na wp czy
    innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie jakichs
    problemow *nic* nie mozesz zrobic. Nic

    > Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
    > mnie Polkomtel przyłączy.

    Polkomtel juz Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos
    innego, bo to ze dzialaja na inrastrukturze plusa (jak np Play) to nie
    znaczy sie ze sa wlasnoscia polkomtela.


    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1