    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g48pqq$5i5$1@news.onet.pl> <k...@n...lechistan.com>
    <n...@n...lechistan.com>
    <g4fvgq$11s$1@news2.task.gda.pl> <g4g87k$rh2$10@news.onet.pl>
    <s...@m...pkpik.pl> <g4nad4$n50$1@news.onet.pl>
    <19se22pbwtb0.1eerb7wpm948v$.dlg@40tude.net> <g4o448$305$2@news.onet.pl>
    <g4o4n7$40l$1@news.onet.pl> <g4o6p5$bn4$1@news.onet.pl>
    <g4o6s3$bg5$1@news.onet.pl> <g4o741$cgh$1@news.onet.pl>
    <g4o7b8$bg5$2@news.onet.pl> <g4o8bv$f3b$1@news.onet.pl>
    <g4o8vk$gr5$1@news.onet.pl> <g4oa6q$jfb$1@news.onet.pl>
    <g4oaik$kc3$1@news.onet.pl> <g4obj8$n19$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Sat, 5 Jul 2008 22:46:17 +0100

    > No dobrze. Do jednego jak i drugiego moge uzyc tego samego aparatu.
    >
    > No i?

    Jak juz pisalem, kupilem bilet na mecz Anglia-Polska, tez na bilecie
    napisano o zakazu wnoszenia aparatow i kamer.
    Wlazlem z jednym i drugim bez problemowo, nikt slowa nie powiedzial. Jedynie
    widzialem, ze goscia (tez polaka) sprawdzali bo mial teleobiektywy na
    1,5m:)) (zartuje ale byly naprawde imponujace) kazali mu rozkrecic czy
    przypadkiem nie ma tam CKM'u:).
    Kiedy zapytalem, juz po meczu pare miesiecy, dlaczego mimo zakazu wpuszczali
    z aparatem powiedziano mi, ze zdjecia ktore ukazuja sie w TV czy prasie moga
    tylko po specialnym zezwoleniu, zapis na bilecie jedynie sluzy prawnej
    ochronie agencji fotograficznych i mozliwosci rewizji przedmiotu (nie
    czlowieka).
    Idac na koncert czy mecz w UK mozesz wniesc aparat jaki ci sie podoba i tak
    nawet super piekne zdjecie zadnego zarobku ci nie przyniesie bo go nikt nie
    kupi. Chyba, ze dotyczy tematu zupelnie innego niz koncert/mecz np.
    bijatyka, pozar, katastrofy, ladowanie na scenie UFO itp.
    Doprawdy nie rozumiem dlaczego organizatorzy nakazali cieciowi rekwirowac
    aparaty fotograficzne... jest to dla mnie niezrozumiale, to tak jak by w
    kazdym domu stal ciec i nie pozwalal na nagranie programu z TV...