  • Data: 2008-07-05 23:45:05
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-07-05 23:46 swen pięknie wystukał/a:

    > Doprawdy nie rozumiem dlaczego organizatorzy nakazali cieciowi rekwirowac
    > aparaty fotograficzne... jest to dla mnie niezrozumiale, to tak jak by w
    > kazdym domu stal ciec i nie pozwalal na nagranie programu z TV...

    Niedawno zakazali wnoszenia kijów bejsbolowych teraz aparatów
    fotograficznych?
    Pewnie tak samo jak ksiądz zabrania fotografować dzieci na Komunii Św,
    bo chce zarobić na swoich zdjęciach. Ja na jednej komunii nie
    posłuchałam i zdjęcia robiłam. Wyszły ładniejsze od tych, które w
    kościele sprzedawali.
    Ciekawa jestem natomiast dlaczego w kinach pozwalają piwo pić i
    rozmawiać przez telefon podczas seansu. Nikt chołoty nie wyprowadzi.

    --
    animka