  • Data: 2008-07-03 09:33:46
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4hve4$qk5$1@news.onet.pl...

    > ja tez nie mam, od strony technicznej,

    od strony prawnej tez nie masz, i dajesz dowody tego caly czas

    > dupa nie prawo, chyba, z emyslisz "prawo" dodajac cudzyslow.

    jest to prawo do ktorego na tej imprezie musisz sie stosowac, zarowno jesli
    chcesz wejsc, jak i jezeli chcesz na niej pozostac

    > dobra, jestem organizatorem, a ty musisz na wejsciu zrobic loda
    > wspomnianemu murzynowi. Czemu? BO MUSISZ - z reszta nie widze problemu,
    > sam napisales, ze MUSISZ.

    widze ze jestes niepelnosprawny umyslowo, wiec specjalnie dla ciebie napisze
    to po raz 3 i ostatni, regulamin musi byc zgodny z prawem, ustawami,
    kodeksami itd, zapis jaki cie tak rajcuje nie jest zgodny z prawem, wiec nie
    moze byc egzekwowany

    > Nie, nie zgodzilem sie na niego.

    chcac wejsc i znajdujac sie na miejscu godzisz sie

    > O regulaminie, gdzi jest dostepny i ze jest w ogole dowiedzialem sie po
    > kupieniu, ogladajac bilet.

    jak ci nie pasowalo mogles go zwrocic, mogles tez zapoznac sie z regulaminem
    przed kupnem biletu, jednak wymagalo to troche energii

    > sprawa wlasnie dyskusyjna czy sa.

    tylko dla ciebie

    > ja uwazam, ze nie sa.

    i sie mylisz
    a jak uwazasz ze nie sa, to znajdz przepisy ktore nakazuja organizatrorowi
    imprezy masowej wpuszczenie na nia kogos z aparatem foto albo otwartym
    napojem

    > Za to jest WIELKA WLADZA organizatorow, ktorzy z uprzywilejowanej pozycji
    > dyktuja warunki prawnie watpliwe.

    mylisz sie, to jest wielka odpowiedzialnosc i staraja sie zabezpieczyc na
    kazda ewentualna okolicznosc, oraz zabezpieczyc swoje interesy