  • Data: 2008-07-03 10:08:30
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > od strony prawnej tez nie masz, i dajesz dowody tego caly czas

    nie jestem organizatorem, wiec nie musze sie znac od strony prawnej.

    > jest to prawo do ktorego na tej imprezie musisz sie stosowac, zarowno
    > jesli chcesz wejsc, jak i jezeli chcesz na niej pozostac

    > widze ze jestes niepelnosprawny umyslowo, wiec specjalnie dla ciebie
    > napisze to po raz 3 i ostatni, regulamin musi byc zgodny z prawem,

    no dobrze, a co zakazuje zrobienia loda wielkiemu murzynowi?

    w koncu ZMUSZENIE CIE, do zrobiania loda murzynowi (bo inaczej nei
    wejdziesz, regulamin rzecz swieta) to to samo jak ZAKAZ WNOSZENIA COLI.
    to i to to zyczenie organizatora.

    > ustawami, kodeksami itd, zapis jaki cie tak rajcuje nie jest zgodny z
    > prawem, wiec nie moze byc egzekwowany

    No ale podstawa prawna?

    > chcac wejsc i znajdujac sie na miejscu godzisz sie

    No wlasnie w tym sek, ze sie nie godze.

    > jak ci nie pasowalo mogles go zwrocic,

    moglem

    > mogles tez zapoznac sie z
    > regulaminem przed kupnem biletu, jednak wymagalo to troche energii

    moze i moglem, ale to moja energia, a ja si enei spodziewam, ze musze
    poznawac przepisy i regulaminy przed kupieneim bulki czy biletu na koncert.

    > tylko dla ciebie

    > i sie mylisz
    > a jak uwazasz ze nie sa, to znajdz przepisy ktore nakazuja
    > organizatrorowi imprezy masowej wpuszczenie na nia kogos z aparatem foto
    > albo otwartym napojem

    nie, nie, to ty mi wskaz przepoisy ZARANIAJACE.

    U nas w PL to jest tak: Co nie jest zabronione, jest dozwolone.

    I dyskuzyjnosc polega na tym, ze niewnoszneie aparatu to "zyczenie"
    organizatora. Bo zakaz prawny moze miec zastosowanie do przedmiotow
    niebezpiecznych.

    > mylisz sie, to jest wielka odpowiedzialnosc

    tez odpowiedzialnosc.

    > i staraja sie zabezpieczyc
    > na kazda ewentualna okolicznosc, oraz zabezpieczyc swoje interesy

    to niech zabezpieczaja, ale zgodnie z prawem. Zrobienie zdjecia n a
    koncercie nei jest przestepstwem ani wykroczeniem. Ba, chec wniesienia
    aparatu na koncert nie jest wykroczeniem ani przestepstwem.

    Pop prostu zyjemy w kraju, gdzi epierdolneici i nierozgarnieci ludzie
    wykorzystuja cielece posluszenstwo odchowanego w komunizmie
    spoleczenstwa, stad ciagle ZAKAZY, NAKAZY nawet w sferze, ktora tego nie
    wymagaz.

    Bo jak ci ktos napisal juz - ja moge krecic i rozpowszechniac nagrania z
    telefonu. Mam 3 megapiksele, zoom 5x, karte 8 giga. Wlasciwie telefon
    teraz mam bardziej wypasiony niz moj pierwsyz cyfrak był.

    No ale wszelkiego rodzaju bura,ki dalej obstaja, ze chlop z malym
    plecakiem nei mzoe wejsc na tewren sklepu, a baba z wielka torbą - owszem.