  • Data: 2008-07-01 10:10:48
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g4cqek$jcj$3@news.onet.pl...

    > kupno builetu do tramwaju do niczego mn ie nie obliguje. Moge ten bilet
    > podrzec, moge go zjesc, moge schowac, moge sprzedac, wyrzucic.

    to samo mozna bylo zrobic z omawianym tu biletem na koncert, wiec w czym
    widzisz problem, specjalnie sie droczysz czy jakis ograniczony jestes?

    > Do pewnej akcji obliguje mnie wejscie do pojazdu, gdzie wymagany jest
    > bilet.

    i dokladnie tak samo bylo w przypadku omawianego tu biletu na koncert, mozna
    sobie bylo nim podetrzec tylek, ale przy wejsciu na koncert nalezalo sie
    zastosowac do polecen organizatora, proste jak konstrukcja cepa