    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Date: Mon, 30 Jun 2008 00:12:49 +0100

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:g47tvk$vae$1@news.onet.pl...

    > No ale bilet masz w rece przed czy po zaplaceniu?

    Kupilem bilet na mecz Anglia-Polska w 2005 roku w manchester. Tez na bilecie
    widnialo jak wol "zakaz wnoszenia aparatow itp.."
    Wchodzac na stadion mialem na szyii aparat fotograficzny a w reku kamere DV
    nikt nawet mi uwagi nie zwrocil...
    Wszystko zalezy od osobistej kultury ciecia czyli bramkarza. W Polsce kazdy
    kto ma mundur uwaza sie za rambo skrzyzowanego z brsem wilisem ze szklanej
    pulapki i czuje ten dreszczyk wladzy... Dlatego tak jest w Polsce a nie
    inaczej. Zapis o zakazie wnoszenia foto (jak sie pozniej dowiedzialem) na
    mecze w Uk zostal zapisany po ukazywaniu sie filmow i zdjec robionych przez
    agencie prasowe, by wyeliminowac nieuczciwa konkurencie (agencie placa za
    zaproszenia i prawa do filmow i zdjec) zwykly kibic z trybuny moze sobie dla
    siebie robic tyle zdjec ile mu sie chce... bo wiadomo, ze to mila pamiatka a
    w dodatku firmy fotograficzne maja tez zyski. W prasie czy TV zdjecie
    wykonane przez kibica ma marne szanse na ukazanie sie, chyba, ze jest
    "wyjatkowe" czyli jako ciekawostka.