eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
  • Data: 2014-10-29 23:06:13
    Temat: Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-29 o 11:01, Gotfryd Smolik news pisze:

    >> Gość powiedział, że dostają od producenta laptopy z hdd, sami je
    >>> wyciągają i wkładają w ich miejsce ssd a hdd w kieszeń. Twierdził, że
    >>> nie mogą odesłać bez laptopa inaczej jak dostali. Może to i za
    >>> błogosławieństwem Lenovo się dzieje.
    >> Robią to bez wiedzy Lenovo, dlatego chcą laptopa, aby włożyć dysk z
    >> powrotem i odesłać Laptopa na serwis tak jak dostali. Mówiąc krótko, to
    >> co robią to samowolka.
    > Żadna "samowolka", zwyczajna "produkcja" :P
    > Popatrz na to tak: sklep przyjmuje reklamację w wyniku "ochrony
    > konsumenckiej" lub SWOJEJ gwarancji.
    > Najwyraźniej NIE obiecuje obsługi w ramach gwarancji producenta.
    > No to warunki stawia swoje, a nie "producenckie".
    > Jedyny hak jaki widzę w powyższym rozumowaniu, to pytanie, czy
    > sprzedawca wystawia deklarację zgodności ("CE") na *swojego*
    > składaka :)

    k***a... podpatrzyłem na ich stronie reklamacyjnej, że "nieuwzględniona,
    reklamacja bezzasadna"... poczekam na pismo z decyzją ale kurde znowu
    skończy się w sądach :/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1