eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
  • Data: 2014-11-02 10:17:34
    Temat: Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
    Od: My <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 29 Oct 2014 23:06, PlaMa wrote:
    > W dniu 2014-10-29 o 11:01, Gotfryd Smolik news pisze:
    >
    >>> Gosc powiedzial, ze dostaja od producenta laptopy z hdd, sami je
    >>>> wyciagaja i wkladaja w ich miejsce ssd a hdd w kieszen. Twierdzil, ze
    >>>> nie moga odeslac bez laptopa inaczej jak dostali. Moze to i za
    >>>> blogoslawienstwem Lenovo sie dzieje.
    >>> Robia to bez wiedzy Lenovo, dlatego chca laptopa, aby wlozyc dysk z
    >>> powrotem i odeslac Laptopa na serwis tak jak dostali. Mówiac krótko, to
    >>> co robia to samowolka.
    >> Zadna "samowolka", zwyczajna "produkcja" :P
    >> Popatrz na to tak: sklep przyjmuje reklamacje w wyniku "ochrony
    >> konsumenckiej" lub SWOJEJ gwarancji.
    >> Najwyrazniej NIE obiecuje obslugi w ramach gwarancji producenta.
    >> No to warunki stawia swoje, a nie "producenckie".
    >> Jedyny hak jaki widze w powyzszym rozumowaniu, to pytanie, czy
    >> sprzedawca wystawia deklaracje zgodnosci ("CE") na *swojego*
    >> skladaka :)
    >
    > k***a... podpatrzylem na ich stronie reklamacyjnej, ze "nieuwzgledniona,
    > reklamacja bezzasadna"... poczekam na pismo z decyzja ale kurde znowu
    > skonczy sie w sadach :/
    >
    >

    I ten sad inaczej rozstrzygnie kwestie gwarancji na caly laptop a nie
    jego czesci ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1