eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA
    UPR!
    Date: Fri, 05 Oct 2007 20:52:11 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 17:00
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fe5jii$8bi$1@inews.gazeta.pl>):

    > powinien isc na odwyk jezeli jest uzalezniony a sdam fakt wziecia o ty
    > m nie swiadczy, cos mi sie wydaje ze nigdy w 'gebie' nie miales
    > narkotyku dlatego wiesz najlepiej jak dzialaja

    OK. Ty właśnie wziąłeś. Widać, że masz pojęcie. Ale co to zmienia w sytuacji
    omawianej? Nic. Gość ma wpływ negatywny na otoczenie i tyle.

    > i kiedy czlowiek sie od
    > nich uzaleznia. A sczzerze watpie by prawo nie zezwlalao na przymusowe
    > leczenie nieletniej uzaleznionej osoby. Niech sie ktos zorientowany w
    > temacie wypowie

    No mamusia się nie zgadza. Bo synuś po raz enty obiecał że już nie będzie
    wynosił mebli z domu i wymieniał ich na prochy.

    > taka ... 'bo kazdy pijak to zlodziej', a skoro jest pijany to mozna go
    > wsadzic za kradziez.

    Nie za kradzież a za branie. Jak dojdziesz do siebie po odlocie to wróć. Na
    razie ci się klawisze plączą.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl