eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA
    UPR!
    Date: Fri, 05 Oct 2007 17:00:44 +0200

    > Bo bierze i robi zły przykład pozostałym uczniom wychowując ich w styczności
    > z narkotykami. Może też zachęcić kogoś do brania. Wspomnę jeszcze o pomocy
    > w dostępie do towaru.

    > Ano. Ten chłopak powinien iść na odwyk. A nie idzie, bo prawo jest złe.

    powinien isc na odwyk jezeli jest uzalezniony a sdam fakt wziecia o ty
    m nie swiadczy, cos mi sie wydaje ze nigdy w 'gebie' nie miales
    narkotyku dlatego wiesz najlepiej jak dzialaja i kiedy czlowiek sie od
    nich uzaleznia. A sczzerze watpie by prawo nie zezwlalao na przymusowe
    leczenie nieletniej uzaleznionej osoby. Niech sie ktos zorientowany w
    temacie wypowie

    > No po co należy mu udowadniać dilerkę? Powinno wystarczyć samo branie
    > narkotyków.

    taka ... 'bo kazdy pijak to zlodziej', a skoro jest pijany to mozna go
    wsadzic za kradziez.

    > Zobaczymy jak się skonczy proces Andrzeja :-P

    Proces Andrzeja moze sie skonczyc na dwa sposoby,
    udowodnia im wine wowczas nie ma mowy o szkodliwosci spolecznej, nie
    udowodnia im winy, tu szkodliwosc nie ma znaczenia :)
    moim zdaniem powatarzasz nieprawdziwe mity. Zreszta podobni ejak to jest
    w przypadku nie wsadzania 'desow' zbraku dowodw. Ni wiem czy wiesz ale
    jak jestes poszkodowany, a prokuratura umorzy sprawe, mozesz sie
    odwolac, ponownie umorzy i mozesz wniesc prywtany akt oskarzenia (chocby
    to bylo zabojstwo) i sam udowonic wine przed sadem. Prawo pozwala na
    bardzo duzo trezba tylko chciec.

    P.
    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s