eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA
    UPR!
    Date: Fri, 05 Oct 2007 16:33:07 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 16:10
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fe5gju$ppt$1@inews.gazeta.pl>):

    > 1.
    > czemu jest szkodliwa

    Bo bierze i robi zły przykład pozostałym uczniom wychowując ich w styczności
    z narkotykami. Może też zachęcić kogoś do brania. Wspomnę jeszcze o pomocy
    w dostępie do towaru.

    > 2.
    > to niby powod do umiesczzenia w wiezieniu? Bo o tym rozmawiamy, o
    > porypanym umiesczzaniu w odosobnieniu okreslonej grupy ludzi ze wzgledu
    > na pewne ich cechy

    Ano. Ten chłopak powinien iść na odwyk. A nie idzie, bo prawo jest złe.

    >>> 2. sugerujesz ze przy braku doowodw powinno sie ludzi zamykac w
    > no to ja nie rozumiem, jak ma byc zaostrzone jezeli chodzi ci o brak
    > udowodnienia,

    No po co należy mu udowadniać dilerkę? Powinno wystarczyć samo branie
    narkotyków.

    > Znikoma szkodliwość albo
    > podaj choc jeden przypadek gdy orzeczono znikoma szkodliwosc czynu przy
    > obiciu mordy.

    Zobaczymy jak się skonczy proces Andrzeja :-P
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl