    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Neostrada - udostepnianie
    Date: Tue, 2 Jul 2002 23:28:20 +0200

    On Tue, 2 Jul 2002, sqrczak wrote:

    >+ witam
    >+ czy tam :
    >+ http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=regulamin
    >+ jest napisane ze nie moge zbudowac sieci komputerowej

    Chwila:
    §1
    Użyte w regulaminie pojęcia oznaczajš:
    7. Sieć - wszystkie urzšdzenia i łšcza tworzšce infrastrukturę
    technicznš TP S.A. do przesyłania informacji na odległoœć,

    -;>

    >+ i podlaczyc do tego neo ??

    Nie widzę - pokaż.
    IMO *tylko* nie wolno serwować dostępu poza pomieszczenie,
    czyli sieć może sobie być i wolno serwować w tym samym
    pokoju.
    Jak dla mnie nie ma zakazu w §6.6 ("nie umożliwiać
    korzystania z Usługi innym podmiotom poza Lokalem
    bez zgody TP S.A.") żeby dane ściagane ftp albo
    http w "PC Neo" nie mogły być zapisywane na serwer
    Netware czy inny jakiś.

    >+ a jesli tak, to cczy sa jakies mozliwosci obejscia tegoz ????

    Prawne ? IMHO nie.
    Techniczne ? NTG i łamanie umowy (czyli par.15).

    Pozdrowienia, Gotfryd