  • Data: 2002-07-04 04:08:24
    Temat: Re: Neostrada - udostepnianie
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na stronach "zwiazanych " nie ma problemu ...
    od stronych technicznej ( to i jak wiem )
    ale mnie onteresuje sapekt prawny ....
    czyli - czy sygnal pociagniety z neostrady , przemielony przez router i
    podzielony przez switcha dalej jest "usluga" swiaczona przez telekomune
    a tam sie takimi rzeczami nikt nie przejmuje

    sqrczak