  • Data: 2010-02-10 13:55:31
    Temat: Re: Neostrada - naprawa linii
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-10 11:30, barbakan wrote:
    > Mam taki problem z TP.
    > W ostatnim czasie parametry mojej linii się pogorszyły. W ramach
    > *naprawy* TP proponuje mi obniżenie prędkości neostrady z 1MB na 512kB.
    > Nie bardzo się chcę na to zgodzić, bo obawiam się, że to nie rozwiąże
    > problemu i po następnych zgłoszeniach w końcu powiedzą mi, że nie ma
    > warunków technicznych i odetną mnie od sieci.

    A te trzaski w słuchawce telefonu Ci nie przeszkadzają? Na pewno jakość
    rozmów przez telefon stacjonarny strasznie ostatnio spadła. Cały czas
    coś trzeszczy, buczy i brzęczy.

    > Jak to jest, czy takie postepowanie TP jest zgodne z prawem.

    Internet nie jest usługą chronioną przez prawo, ale telefon stacjonarny
    jak najbardziej jest: i pod wzgledem dostepu i jakości rozmów.