    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Neo-Pewex'y
    Date: Thu, 16 Feb 2006 16:13:37 +0100

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndv939t.del.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > A jakby warunkiem zakupu było założenie czerwonego szalika, to też
    > byłoby w porządku?

    A jakby warunkiem skorzystania bezplatnego leczenia bylo posiadanie
    aktualnej ksiazeczki zdrowia to byloby to ok, skoro w polsce sluzba zdrowia
    jest bezplatna? Dla mnie to szukanie dziury w całym. W niektorych sklepach
    internetowych aby wpakowac cos do koszyka musisz sie wczesniej
    zarejestrowac - czyli zakladasz konto i dopiero dokonujesz zakupów. De facto
    wiec stajesz "klubowiczem" zanim staniesz sie klientem tego sklepu. Nie
    będąc nim nie kupisz. Podobnie na allegro. Musisz sie zalogowac aby móc
    kupowac - nie posiadajac loginu, nie nalezac do tego elitarnego klubu
    allegrowiczów nie kupisz nic chociazbys machala KC przed nosem. Tam
    dodatkowo jest to jeszcze obawrowane tym, ze jak nie podasz nr telefonu to
    sie nie zalogujesz, wiec nie posiadajac telefonu, nie zostaniesz
    allegrowiczem i nici z zakupów. Na calym swiecie istnieja instytucje
    przeznaczone dla czlonkow jakiegos klubu i dla mnie to jest zupelnie
    normalne.

    HaNkA

    PS. ironia w powyzszych zdaniach mam nadzieje jest czytelna?:)