  • Data: 2009-09-28 21:56:06
    Temat: Re: Nazwisko na domofonie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozbraja mnie ta wrazliwosc ludzi na swoje imie i nazwisko
    > Nic tylko zmienic nazwisko w urzedzie teraz
    > bo juz bedziesz mial do konca zycia przechlapane z tego powodu
    > No i nie zapoimnij wyciagnac ze spóldzielni ile sie da
    > w koncu to Twoje imie i nazwisko.
    > No i uwazaj jak sie bedziesz z kims zapoznawal zebys tylko temu komus tych
    > danych nie podal bo to dopiero bedzie problem

    Niestety to prawda.
    Zachlysniecie sie ochrona danych soobowych ktora i tak nie dziala....
    Cala ustawa byla pisana pod nowych przekretasczy tak by oszukany nie mial
    szans do niego dotrzec.
    Urzedy, Banki (prywatne) maja o kazdym kliencie wszelkie dane, czy ty masz
    dane o prezesie twojego banku?
    Operator telefoni komorkowej wie o tobie wszystko, co ty wiesz o
    wlascicielach tej firmy?
    Ustawa o Ochronie Danych ich chroni, ciebie nie. Jesli ludzie zaczna olewac
    ta smieszna ustawe to za opare lat byc moze zostanie calkowicie zniesiona.