  • Data: 2007-07-12 09:28:59
    Temat: Re: Nazwisko dziecka
    Od: gp <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    miffy wrote:

    > Alez to jest idiotyczny przepis :/ Normalnie brak słów - jakby dopiero
    > orzeczenie o rozwodzie sprawiło, ze byli małżonkowie przestaja razem żyć.
    > Jak juz tak bardzo upierają sie przy tych 300 dniach to powinni je liczyc
    > od daty wniesienia pozwu, bo właśnie wtedy, a nawet wcześniej, związek sie
    > fizycznie rozpada.
    > Przeciez to nie daje ludziom szansy na normalne zycie, gdyz często sprawy
    > rozwodowe ciągna sie i ciągną, ludzie dawno zwizani są z kims innym a czas
    > ucieka...

    Dzięki za współczucie dla tych co mają z tym problem, ale myślę, że to może
    być z myślą o tych kobietach które dostały szybko rozwód, a tu nagle
    okazało się, że są w ciąży z byłym i żeby się on nie wywinął od
    odpowiedzialności za dziecko. Różne rzeczy w końcu się zdażają...
    No ale jak widać kij ma dwa końce...

    --
    && &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&