  • Data: 2007-06-15 19:08:13
    Temat: Re: Nauczyciel, wyplata
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Tak odpisałeś, że juz nie wiem. Czyli uprawnia do podwyżki nie tytuł
    > magistra, a sam dyplom? Czyli jakby z jakiegoś powodu brakło papieru na
    > dyplomy albo ten dyplom skradziono to magister nie będzie otrzymywał
    > należnego mu wynagrodzenia? Znasz jakąś sensowną podstawę tej tezy, czy
    > jest to interpretacja "oświatowa". ostatnio trochę miałem do czynienia z
    > tą "nacją" i powodzi dochodzę do wniosku, ze u nich jakoś inaczej prawo
    > jest rozumiane.

    To jest proste jak budowa cepa, nawet w tej nacji :-)

    Podstawą do zmiany zaszeregowania jest STOPIEŃ. Natomiast JEDYNYM
    dokumentem potwierdzającym uzyskanie stopnia jest DYPLOM. Innymi słowy,
    podwyżka należy sie od dnia czy miesiąca (nie pamiętam, jak to jest
    zapisane w Karcie Nauczyciela), natomiast wypłacić ja można dopiero po
    przedstawieniu dyplomu, z wyrównaniem.

    M.