  • Data: 2006-07-23 09:01:01
    Temat: Re: Nauczyciel prosi o pomoc prawnika.
    Od: "jerry" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pytałem, z jakiego powodu, tylko w jakim trybie.

    > Ma znaczenie, bo jeśli jesteś zatrudniona za zgodą KO, nie możesz
    > rozpocząć
    > awansu.
    > Sz.
    Jakie te tryby mogą być, bo nie wiem o co chodzi?
    Trzy lata temu zostałam dopuszczona do stażu na dyplomowanego, a dzisiaj
    moja dokumentacja (teczka) leży w delegaturze KO.
    Delegatura KO nie wie jaką decyzję podjąć, kieruje sprawę do macierzystej
    KO, tu nie wiedzą co zrobić i czekają na swojego radcę prawnego.
    Ja jestem cała w nerwach.

    Grażyna