  • Data: 2010-11-12 01:00:44
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał:

    > Nie sądzę. NK to NK. W regulaminie jaki sugerowali mi zaakceptować z
    > tego co kojarzę nie było nic o portalu "nasza-klasa.pl".

    http://nk.pl/nk_regulamin
    "Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    1. NK - "Nasza Klasa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością[...]

    Właścicielem Serwisu jest "Nasza Klasa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością[...]
    Administratorem Danych Osobowych jest "Nasza Klasa Spółka z ograniczoną
    odpowiedzialnością"

    http://nk.pl/press/about
    "Informacje o przedsiębiorstwie prowadzącym serwis nasza-klasa.pl
    Nasza Klasa Sp. z o.o.
    ul. Gen. J. Bema 2 50-265 Wrocław"

    Krystian