  • Data: 2008-02-18 17:49:32
    Temat: Re: Nasza klasa
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 luty 2008 15:17
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fpc44h$441$1@news2.task.gda.pl>):

    > Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > to akurat najmniejszy problem, szczegolnie dla tak groznych :) "cyber
    > przestepcow" czychajacych na nasze bezcenne dane osobwe

    z tymi danymi to by kuźwa w końcu przestali robić bezpieczestwo przez
    niedomówienie. Bo to chujnia... Ja swoje dane np. muszę ujawniać. Ale mało
    tego, chcę. I budowanie bezpieczeństwa na tym, że ktoś ich nie zna jest
    chore. Należy w końcu wprowadzić systemy autoryzacji porządne i wtedy dane
    mogą być jawne i już.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl