    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie praw autorskich do programu przez czasopismo
    Date: Mon, 28 Jul 2003 22:04:33 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179033204.chello.pl

    Użytkownik wd napisał:
    > Przesłałem do gazetki program z licencją w brzmeniu poniższym (plik
    > licence.txt dołączony do programu na płytce, w samym programie jest
    > umieszczona informacja COPYRIGHT) zaznaczając, że program jest do celów
    > testowych. Program został umieszczony przez czasopismo w kartotece
    > TOPFREEWARE na płytce CD i opisany w nim jako FREEWARE:

    umowa nie precyzuje w jakiej formie program może być rozpowszechniany
    jednak jeśli jest to freeware, to mogą go zamieścić na płycie bez
    żadnych konsekwencji
    Czy do pełnej funkcjonalności programu jest potrzebny np jakiś klucz,
    który można u Ciebie kupić? Czy sprzedajesz ten program? Czy przez to,
    że gazeta go opublikowała, poniosleś jakiekolwiek straty finansowe?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl