    Subject: Re: Narodowy spis powszechny
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g...@e...not.valid>
    <606b0719$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@e...not.valid>
    <606b57a8$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b6dc4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Tue, 6 Apr 2021 03:44:18 +0200

    > Taż Ci piszę, że jak ja to testowałem, to był.

    Nie, nie tak napisałeś. Napisałeś wyraźnie, że był, nawet na 100%, że
    był, gdy ja się spisywałem. Znowu strzeliłeś głupotę i teraz próbujesz
    manipulować.
    Jak zwykle.

    > Nie moja wina, że co do
    > zasady zawsze piszesz na odwrót, niż ja twierdzę

    Nie moja wina, że co do zasady zawsze piszesz na odwrót, niż jest w
    rzeczywistości.

    > i w sumie wyszło
    > komicznie po prostu.

    Ano. Jak zwykle w twoim przypadku.

    > Osobiście wątpię, by oni zmieniali zawartość strony.

    I po tylu osobistych wtopach nadal nie ogarnąłeś, ile warte są te twoje
    osobiste analizy?

    > Domain Whois record zawiera informację, że kod strony na tym adresie po
    > raz ostatni był modyfikowany 2021.03.30 12:47:20.

    To żeś zrobił analizę... Ręce opadają. U was wszyscy tacy specjaliści od
    internetu? Mogłeś poprosić kogoś młodszego i mądrzejszego, kto ma
    pojęcie co robi. Jakiegoś absolwenta podstawówki z sąsiedztwa chociaż...

    > Spis uruchomiono 1
    > kwietnia 2021 roku, więc nie wydaje mi się, byś mógł się spisać przed
    > ostatnią zmianą treści strony, ale może jest coś, czego nie wiem.
    >
    > Jeśli będziesz się upierał, że nie było, a jest, to można jeszcze
    > podejrzeć wygląd strony na stronach archiwizujących wygląd stron.

    Ano można. Ale zamiast sprawdzić, to wolisz osobiście wątpić i osobiście
    się upierać, że na 100% był. Niepojęte... wiesz, że można sprawdzić, ale
    tego nie zrobiłeś.

    Zdecydowanie masz problemy natury psychiatrycznej. Wiem, że nie lubisz
    inwektyw, ale okrutnie kusisz los.

    Dam ci tego samego linka TRZECI RAZ, gdzie tego komunikatu nie ma:
    https://www.pcworld.pl/g1/news/thumbnails/3/4/348693
    _Zrzut_ekranu_2021_04_1_o_09_09_41_png_95_adaptivere
    size_750x566.webp

    I teraz uważaj, będzie jak dla upośledzonego:
    Zrzut_ekranu_2021_04_01_o_09_09_41

    A teraz coś trudniejszego: dasz radę rozszyfrować te tajemnicze cyfry?

    Zapewne redakcja pcworld celowo zmanipulowała datę, żeby tomasikowi
    zrobić na złość.

    Lecimy dalej...
    2021.04.01 17:01:21
    https://web.archive.org/web/20210401170121if_/https:
    //nsp2021.spis.gov.pl/#/login?redirect=%2Fobligation

    Osobiście wątpię, że ogarniasz rzeczywistość chociaż w niewielkim zakresie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr