    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <g...@e...not.valid>
    <606af8c4$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <8esp6ege13a1$.dlg@emil.not.valid>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Narodowy spis powszechny
    Date: Mon, 5 Apr 2021 14:12:14 +0200

    W dniu 05.04.2021 o 13:55, TomN pisze:
    > Ot po to są grupy dyskusyjne, a nie grupy wzajemnej adoracji...

    Grupy dyskusyjne są po to, by dyskutować. To, że pojawiają się na nich
    idioci traktujący je, jak pole walki,to skutek uboczny. Po prostu
    idiotów najlepiej ignorować. Sensu przepychania się z kretynami żadnego
    nie ma. Mądrzy zrozumieją, na opinii głupich mi mało zależy :-)

    Nikt nie powiedział, że wszyscy muszą mieć jednakowe zdanie, ale osoby
    obrażające innych po prostu są o wiele mniej wiarygodne. Kto poważnie
    bierze wypowiedzi KVIATa, który z uporem maniaka pisze po prostu coś
    przeciwnego, niż ja i tyle. No przecież to z żadnym sensem ani logiką
    nie ma absolutnie nic wspólnego. Ja się doskonale bawię :-) Jeśli
    adwersarz zaczyna wyzywać, to dowód na to, że mu argumentów już brakło.
    Nie ma nic mądrego do napisania, to dla podtrzymania wątku zwyzywa inną
    osobę.

    Osobiście, jak procent merytorycznych postów u kogoś spada względem
    jadowitych poniżej pewnego akceptowalnego poziomu, to go do KF wkładam.
    Bo szkoda mi czasu na czytanie głupot. Do tego czasu idiotyzmy ignoruję,
    bo jeszcze stojący obok mógłby pomyśleć, że w tym uczestniczę.

    I to by było tyle z mojej strony.

    --
    Robert Tomasik